Kampen fortsätter

Ombytt och halvvägs genom ytterdörren, påväg till gymet, får jag ett sms av min gymvän som försovit sig och bangar. Skit också! I 2 sekunder överväger jag att åka in iaf och köra själv, men motivationen går upp i rök. Jag får istället ett plötsligt sockersug och allt jag vill göra är att plocka fram kakao, ägg och smör och börja baka en mäktig kladdkaka! Satan vilken dålig självkontroll jag har!

MEN för att behålla lite självrespekt tänker jag nu gå och köra en halvtimme på träningscykeln till lite GG och om det känns bra kanske det även blir ett hemmapass med hjälp av min Workout Trainer i mobilen. Om sockersuget består vet jag inte vad jag ska göra dock... hälla strösockret i vasken?!



Heja på mig! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0