Gymbollen

Ni kanske undrar varför det inte varit något inlägg om träning på länge. Det är för att det inte har blivit någon träning och jag kan förklara att det beror på 4 saker:

  1. Jag har haft så mycket plugg att jag inte ens kunnat tänka att jag skulle lägga en timme på träning
  2. Jag har genom all stress varit sjuk fram och tillbaka
  3. När jag beslutade att inte göra lumpen försvann mycket av pressen att träna
  4. Jag stukade foten samma dag som balen (ni har sett bilder) och den är fortfarande lite off
Men igår gjorde jag lite övningar på min gymboll som jag fick till min födelsedag och jag var fett nöjd med de övningarna. Med bollen följde nämligen en liten bok med 6 övningar och de fungerade bra som en mjukstart. Så jag tänkte bara berätta att jag tänker köra bollen nu i några dagar och sedan när sommarlovet börjar ska jag börja träna på riktigt igen! Utegympa vid kvarnis, lite spinning och löpning. Tror att det blir kanon ;) Lär bli mycket bad också, ÅH LÅT DET BLI SOMMAR! <3

Hoppas att ni har hållit igång bättre än jag iaf ;) Nu kör vi! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0