Ensam tjej

Igår gjorde jag lite övningar på min gymboll, men direkt när jag var klar så ångrade jag att jag inte hade gått till gymet istället. Jag har ju köpt sommarkort nu och då måste jag ju använda det! Så imorse gick jag till gymet och jag var ganska hård mot mig själv. Jag körde om vart annat med vikter och konditionsmaskinerna. Jag blev helt slut, men nu känns det riktigt bra!

När jag kom till gymet var det några stycken där, men ju längre tid jag var där destu fler kom det och när jag gick var gymet helt fullt. Jag var den enda tjejen på gymet, hela tiden! Av alla som var där när jag var där så dök det aldrig upp någon annan tjej. Det är ju sjukt egentligen! Jag undrar om det råkade bli så bara idag eller om tjejerna väljer att träna på annat håll på sommarn...

Nyss spelade jag Mario Kart på Wii förresten. :D Det är så otroligt roligt och jag måste säga att jag blir lite bättre hela tiden. Jag vet att jag är duktig på Mario Kart när jag kört Gamecube, men med Wii är det annorlunda. Nu känner jag iaf att jag är tillräckligt duktig för att bjuda in till Mario Kart - kväll :P

Jag kan inte bara lyfta skrot, jag äger på tv-spel med! xP Haha! Det ni killar!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0