Kan vi inte bara dansa?

Jag tror att det är få som har så roligt som jag på danspassen! Iaf ser det så ut. Jag tycker att det är underligt varför folk går och tränar när de inte ens ger 17% ... Okej, tanterna har alibi. De är bara där för att de vill fylla ut vardagen... och ta på sig sina 5 kg kronjuveler för att visa hur mycket pengar djursholmar-pensionärerna har. Men tjejer på 13-19 år kan väl ge liiiite mer iaf. Eller? Killar med såklart, men jag fattar om de inte vill vara med på danspasset som involverar mycket höftrörelser och tutt-skakningar. Jag har asroligt iaf och ger alltid 100%. Tar ut rörelserna lika mycket som instruktören, fast blir dock mycket svettigare och rödflammig.

Idag, efter passet, kom en tant, i allt sitt smink, fram till mig och gav mig beröm. Hon hade varit med och dansat och tyckte att jag varit jätteduktig :P Blev faktiskt glad då! "Du kan ju verkligen! Det ser jättebra ut!" Vem vill inte höra det? ;) Jag tackade såklart och sa väl något i stil med: "Jo, jag har varit på några pass tidigare". :P

Nu blir det dusch! Shit!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0