Jump on it

Oookej! Danspasset var riktigt roligt och jag gav allt idag! Men det kändes att det var länge sedan som man var på ett friskispass. Det var jobbigt att gå hem för att jag var så trött och jag var ubersvettig. Men, som sagt, jag gav allt och tog ut rörelserna till max (till skillnad från fjortistjejerna längst bak...) Nåja, jag ska se till att fortsätta gå, och dra med mig P-Sara, eller annan frivillig? :D Det bästa med danspasset var nog ändå de underbara låtarna. Det var alla möjliga stilar och denna låten gav riktig guldkant på passet. OMG vad jag nästan bröt ihop av skratt! xP



Hej så länge!


Kommentarer
Wille

hahahhhahahah jag säger bara LUCAS EPSTEIN! :D:D:D

2009-10-04 @ 13:27:48
URL: http://essayskirts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0