Träning med kineser

Åh, nu har jag varit på gym och slitit som fan. Kommer att ha sjukt mycket träningsvärk imorgon... speciellt i benen om jag får gissa. Jag tränade tillsammans med Emil <3 och Ragge. Vi gick dit en timme innan gymet stängde. På gymet var även en enorm kines-kille med långt hår (första gången?) i knut och brutala muskler. Han stod framför spegeln och höll på med vikter som såg ut att väga 100 kg eller nåt :P Maskulin och biffig var han och tyckte om att se på sig själv. Men, när han skulle gå så får Ragge syn på killens nyckelband. Från bolibompa! :D Verkligen respekt!

Jag blev hemskjutsad (bara för att jag bor 2 min därifrån) och när vi svängde in på min väg såg vi att Kinesen vandrade där. Härligt va? Snubben bor bara några steg från mig och jag hade inte en aning :P Haha!

Imorgon drar jag till landet mina vänner. Jag ska sola, bada, jobba och titta på alla Harry Potter- filmerna. Jag och Emil ska dra egenom dem innan vi går och ser den senaste på bio. Jag kommer inte ihåg dem särskillt bra xP Mormor fyller dessutom år imorgon så på lördag ska det bli födelsedagslunch för hela släkten. :) Trevlans!

Nu ska jag leka och sedan gå och lägga mig... behövligt! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0