Vilken miss

Man kan tycka att man är ute i jättegod tid och ändå missa ibland... Nu var fotografen redan uppbokad! :S Även om det finns massor med andra så känner jag stressen komma. "Tänk om alla redan är jätteuppbokade" och "det kommer att bli så jävla dyrt nu" är de första tankarna som poppar upp i mitt huvud. Jag och min panik...

Så, tips 1: boka fotografen minst 8 månader innan bröllopet om ni har ett populärt datum för att säkra att ni får den ni vill ha.
Tips 2: kontrollera att mejladressen som står på hemsidan fortfarande fungerar. Svarar personen inte på mejl inom 3 dagar, skicka ett mejl igen eller ring, eller bäst av allt är att ringa på en gång!
Tips 3: tänk inte för länge innan ni bestämmer er, kolla om personen är ledig på en gång, sen tänker ni om ni vill boka.

Japp, bara att fortsätta leta då.
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0