Suck

Jag blir ju för trött på mig själv ibland! Varför går jag upp kl. 7 och gör mig i ordning och allt, och sen kommer jag ändå inte iväg till skolan? Vad är problemet lixom? Jag sitter helt färdig för skolan och så är det ändå nåt som gör att jag inte går ut... Jag tror främst att det har o göra med att föreläsningen är mellan 12-14. Det är ingen bra tid alls, för man vet inte när man ska äta riktigt, passet är så himla kort och man har börjat känna efter hur skönt det är att bara vara hemma. Sen kan jag ju läsa det som kommer att tas upp på föreläsningen här hemma, det är det andra skälet tror jag. Och för det tredje så är min med-rapport-skrivare sjuk idag och därför behöver jag inte åka in ifall vi skulle behöva göra nåt kring skrivandet. Och nu är klockan 11.15, så då hinner jag ändå inte komma i tid... SUCK!!

Nä, nu får jag gå och diska undan frukosten iaf, så att jag har gjort något rätt idag.
Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0