Kanske inte bästa starten ändå

Så, de två första veckorna på nya året började i nån form av matförgiftning eller magsjuka... lagom roligt. Vi har inte helt säkert kunna bestämma vad det var, men dåligt mådde jag. Vilket resulterat i lite lagom dålig närvaro i skolan och fokus på gruppuppgiften. Krafterna bara försvinner. Men nästa vecka är det examination och sen börjar termin 6/7! Det känns fantastiskt. Jag är ju nästan klar! Börjar bli läskigt nu, men på ett bra sätt tror jag :) Jag ska verkligen ladda upp inför C-uppsatsen, ingen panik och ingen skrivkramp eller nåt! Hehe, ska försöka!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0