Halvtid

Sju veckor på Resursteamet, sex veckor kvar... HUR GICK DET TILL? Jag hänger inte med :P Jag blev så paff i måndags när jag räknade veckorna och jag kände att jag behövde ventilera detta med de andra coacherna. Halva tiden är redan förbi! Det var väldigt skönt att höra så många säga att de skulle sakna mig: "Du är ju en i gänget nu, det kommer bli jättekonstigt när du slutar!" Det värmer, för jag känner likadant. Jag vill vara klar med plugget nu. Jag vet att jag har sagt det förr, men känslan blir bara starkare och starkare. Den sista veckan kommer jag garanterat ha fet ångest ;)

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0