Dagens hjälte

Okej, jag tror att jag svimmar! VÄRLDEN ÄR HELT SJUK IBLAND!!! Denna Hanna är ju bara så fantastisk som tar striden mot personer som uppenbarligen inte kan tänka längre än näsan räcker. Det är för jävla skrämmande att läsa hennes inlägg... Och sedan undrar jag hur folk ens la märke till armhålorna!? Jag minns tjejen! Hon var så himla glad, det tänkte jag! Men så slår jag på datorn idag och hennes armhålor är överallt. ABSURT! Armhålor är det nya svarta tydligen... Märk väl att detta enbart gäller kvinnor, såklart!!

Även Dahmer var med i kampen!

Hur som helst uppmanar jag folk att läsa inlägget och stötta Hanna! Dela på FB eller på blogg!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0