Lugnat ner sig

För mindre än två veckor sedan var jag helt bröllopsgalen och tänkte på bröllop HELA tiden! Jag tänkte på allt och ville bestämma saker på en gång. Sedan blev jag till och med trött på mig själv; jag bestämde något och ändrade mig sedan efter en halv dag och då bara tanken på hur många gånger till jag kunde ändra mig innan själva bröllopsdagen kom gjorde mig helt matt. Så jag bestämde mig för att sluta.

MEN så hittade jag en bild på en fantastisk blombukett som plötsligt blev grunden till hela bröllopet. Jag såg det framför mig och jag visste plötsligt precis vad jag ville ha!

Synd att butiken där de gjort denna inte ligger i Stockholm, men gissar att den inte är speciellt svår att efterlikna i en annan butik.

Jag tycker att den är fantastisk! Den är smakfull och stilren, den har lila syrén precis som jag ville ha och spetsen gjorde den perfekt!

Så, eftersom jag har min bukett, kommer det bli lättare med det andra.
Emil är med på noterna också, så behöver inte slåss för den!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0