Ut och iväg

Termin fyra började lite tokigt. Lokaltrafiken var värre än på länge och jag kom 10 min sent till min introduktion, som sedan bara varade i 15 minuter till efter att jag satt mig längst bak i skolans Aula. Det kändes lite segt, att det tog dubbelt så lång tid att ta sig till skolan som själva introduktionen. Men vår första föreläsning var så inspirerande och bra! Hade inte skadat om läran gjort något annat än att bara sitta ner och prata, men det hon sa var så intressant och bra! Jag är fetnöjd!

Så nu ska jag på nästa föreläsning "Ungdomsinriktad alkohol- och drogprevention". Låter ju bara jätteintressant! :D

Här är jag idag!

Alven säger: Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0