Nästa steg!

Ojojoj, där skickade man in hemtentan och så var det slut på termin 3! Det känns fantastiskt! :D Imorgon är jag ledig till och med så då har jag en hel dag på mig att ladda om batterierna och göra mig redo för termin 4. Jag ser verkligen fram emot denna termin, så jag hoppas att den blir bra. Det har varit ganska mycket dalar den senaste tiden så jag behöver det här.

Jag ser ljust på framtiden iaf. Idag tog jag upp bilkörandet (ja, det gick bra till och med!) och imorgon ska jag ta tag i träningen och gå på mitt favoritpass. Jag vet vad jag vill och jag vet att jag vill le mer! Så det ska jag se till o göra!

 

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0