Min vän!

Om bara några minuter kommer min fina fina vän Malin hit! Hon är hemma över Julen (hur det nu blev jul?!?! :P ) och vi ska sitta och ha julmys med julskinka, glögg och pepparkakor och bara prata. Jag saknar verkligen den här tjejen, en av mina närmsta, äldsta och bästa vänner, som numera lever i London och jag kan inte träffa henne när som helst. Det är så det blir när man växer upp, alla flyttar till nya platser och man bygger upp ett nytt liv. Jag har också haft fullt upp och fattar knappt att det är julafton på måndag, men när man stannar upp för en sekund inser man hur mycket man saknar det gamla också. Det är kanske därför jag har så svårt att få in alla jag vill träffa nu på lovet... Alla kommer hem och jag vill höra vad de haft för sig allihop <3
 
 
Hej så länge!
 
 


Kommentarer
Malin

<3

Svar: <3
Sara

2013-01-08 @ 10:29:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0