Julledig? Njaä...

Visst är det trevligt med alla fina uppdateringar folk gör om att "snart är de minsann lediga" och får vara ute i snön, åka till fjällen eller ta tåget till mormor och morfar. Själv börjar jag peppa mig inför första jobbpasset på flera månader! Hur ska det gå? Egentligen har jag inte ångest, jag minns det som att jag ändå gillar mitt jobb, jag behöver pengar och för en gångs skull går bussen så att jag kommer fram i perfekt tid. Men fan vad sugen man bli på att vara ledig när alla andra är det! Tror jag ska skriva en halvbitter uppdatering själv precis innan jag ska dra bara för att få några sympati-kommentarer :)
 
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0