Bara för att jag måste

Okej, såhär är det. Såg precis reprisen av Vampire Diaries (Den visades igår på 6an kl. 19 egentligen men var och firade pappa på hans födelsedag så därför kunde jag inte se avsnittet då) och jag måste säga att jag KAN INTE VÄLJA vem av de finafina killarna jag tycker bäst om! Det är nästan så att jag blir frustrerad :P I vanliga fall brukar jag vara väldigt bestämd med vem huvudpersonen ska välja och envisas med att det är det enda rätta, men här kan jag inte ta ställning... Jag vill att Elena ska rädda Stefan och de ska få ett lyckligt, underbart slut. Men jag hoppas samtidigt på att det ska bli en kyss mellan Elena och Damon så fort det blir ett tillfälle!

Är det bara jag som har detta problemet eller är det lika självklart som alltid?

Team Edward - Team Jacob
Team Bill - Team Eric
Team Sloan - Team Avery
Team Christoffer - Team Luke
Team Stefan - Team Damon



Snacka om att de vet hur man skapar karaktärer man bara älskar!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0