Nu är det 3D, jag lovar!

Igår blev det faktiskt bio! Var och såg "Pirates of the caribbean: On stranger tides" tillsammans med Emil. Jag tyckte att den var bra och smårolig, sådär lagom! Och jag kan inte få nog av Depp i sin karaktär som Jack Sparrow :D Himla duktig han är! Filmen är hur som helst sevärd, och framför allt om man älskade de första Pirates-filmerna!

Det var andra gången jag såg en film i 3D och för Emil var det första, och vi båda tyckte att det gjorde filmen lite extra rolig, vissa effekter är faktiskt riktigt bra. Det blir lite mer "upplevelse" över det hela. Men jag tycker inte att man behöver se alla filmer i 3D, det blir lite over-kill ibland för min del. Igår satt jag dessutom bredvid en liten grabb som redan i reklamen satt och skulle övertyga sin kompis om att det var 3D, alltså redan från början. "Jodå, det är 3D nu! Jomen det är lite 3D faktiskt!" Man kan ju bara flina... han blev tyst när det tillslut kom upp "Var vänlig och sätt på er era 3D-glasögon nu" på duken. ;)

Gå och se! :)

Nu ska jag åka och fira mamma på mordag!

Hej så länge!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0