Brunch och rosa himmel

Idag var jag i Sollentuna Centrum och åt brunch med Ella. Hon fyllde dessutom år så då bjöd jag henne på en cupcake, även fast hon protesterade. :P Det var hur som helst väldigt trevligt, snacka om att jag har saknat den tjejen! Det är jobbigt när ens vänner flyttar!


I'm on my way!


Födelsedagsbruden med sin födelsedagsfrappe!

Sen jag kom hem har jag inte gjort något vettigt... eller jag har försökt skriva klart min hemtenta men det går segt. Nyss kändes det helt hopplöst, men så tittade jag upp från datorn och såg vår underbara rosa himmel genom fönstret. Det är sååå vackert med solnedgång <3 Jag blir alldeles glad!



Så... dags att skriva lite till!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0