Men du får fri sprit och taxi hem

Ja... jobbträffen i helgen var riktigt nice! La precis upp lite bilder på Facebook. Jag fick lära känna dessa kanonbra människor som jag jobbar ihop med och det var en kväll med trekamp, bowling och en middag som man bokstavligt talat kunde dö av! Blev så himla mätt :P Sen att man inte behövde betala för någonting annat än taxin hem var ju också fint ;) Och det blev både sötsmaskiga drinkar och moët :)

Hoven Droven & Stefan Sundström – Fri sprit & taxi hem

Gick tom bra att jobba dagen efter, även om det var en lång dag.

Idag började även min andra termin på socionom-programmet. Helt okej var det med! Nu måste jag bara få tag på några böcker. Redovisning på måndag om en vecka. Snacka om att man aldrig får slappna av.

Hej så länge!


Kommentarer
Linda

what? fick du betala taxin hem själv iaf??

2011-01-19 @ 18:23:39
Sara

Taxin betalade jag själv för ja. Men det var för att jag åkte tidigare än de andra :) Gjorde inte mig någonting!

2011-01-25 @ 11:58:29
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0