Snacka om slapp dag!

Har jobbat hela helgen och när jag kom hem igår klockan halv 10 ville jag bara gå och lägga mig. Var uppe en stund till med Emil, som hade lagat riktig lyxmiddag åt mig <3, och var väl i säng först vid 11. Men iaf...

Idag sov jag till klockan 10, vilket jag inte gjort på månader! Jag segade mig upp och åt en härlig frukost ^^ Sen har jag bara suttit vid TVn och datorn i princip. Tog hand om disken och bakade en sockerkaka, men annars har GG underhållit mig största delen av dagen :D HUR SKÖNT SOM HELST! Tycker dessutom att jag förtjänade en ledig dag efter den här helgen :D

Nu ska jag snart börja med middagen ^^
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0