En riktigt go helg!

Åh vad jag njuter av den här helgen! :D Orsakerna:

  • Lämnade in essän igår!
  • Gick och fikade efter det, först med Mailn och sedan med Pussycat
  • Säsongsstart av Vampire Diaries igår som jag och Emil såg på när vi åt pizza
  • Gick upp tidigt idag och gick till gymet
  • Gick tusen gånger bättre o gymma än vad jag trott
  • Ska åka och bowla med kära vänner om nån timme
  • Arvid kommer hem hit efter bowling
  • Imorgon blir det bio och vi ska se "The Kings Speech" som jag verkligen har velat se länge!
Är inte det ganska så bra orsaker till att må såhär braaa så säg! ^^
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0