Ny månad!

Nu var det 3 veckor sedan som jag skrev ett inlägg. Kan knappt fatta att jag har varit så dålig på att uppdatera, men jag vet inte när jag senast hade tid att bara sitta ner och ta det lugnt. Det är så mycket nu med lägenheten; allt som måste köpas och planeras och göras, och med skolan. Idag ska jag även jobba och jobba hela helgen så då kommer jag inte heller att ha tid för att blogga. Hoppas att ni inte ger upp och slutar läsa för jag vill fortsätta skriva! :) Det är så avkopplande att skriva ner vad man tänker och känner!

Som till exempel, igår var jag riktigt trött och bara tanken på att förlora den här helgen gjorde mig på dåligt humör. Men idag, och framför allt nu, känns det helt okej. Jag är pigg och villig att tjäna lite pengar!

Och nu är det ju ny månad, oktober, riktig höstmånad! Hösten brukar allid vara grå och trist enligt mig men jag ska försöka se positivt på det! Kanske kan vara väldigt mysigt att sitta och mysa i den nya lägenheten med Emil och se en film eller nåt när höstregnet fallar utanför. :)

Nu börjar jag snart igen efter lunch. Sitter i skolan förstår ni och det är redovisningar. Första momentet avslutas idag och det känns väldigt skönt!

Ny månad, nytt kapitel!
Hej så länge!


Kommentarer
Amanda - MANDOSA

hoppas du får en härlig månad dårå :)

2010-10-02 @ 13:32:07
URL: http://mandosa.blogg.se/
christin MODE inredning personligt

ny månad, nytt kapitel låter bra! =) ska tänka detsamma :-)

2010-10-02 @ 23:45:27
URL: http://justlikecandy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0