Hemtenta...

På onsdag ska jag lämna in min första hemtenta och jag har ganska så väldigt mycket ångest!

Alla i klassen verkar tycka att det är svårt, men de flesta har ändå fått en hel del gjort. Det har INTE jag! Jag är väl uppe i 3 stadiga (läs kassa) sidor och det ska vara ca. 10. Det värsta är att jag inte har något flyt alls! Jag vet inte vad fan jag ska skriva, för jag fattar ingenting av det här momentet!

Jag känner mig så KORKAD! Jag har aldrig känt såhär förut... eller jo, klart jag har känt mig korkad förut, men inte på det här viset. Jag förstår inte vad det står i böckerna, och jag får inte ihop det med mina anteckningar. I gymnasiet tyckte jag ändå att jag hade koll på det mesta i skolan. Jag tyckte väl inte direkt att jag var en smart jävel då heller, men jag tyckte att jag hängde med bra och hade en bra studieteknik och ja... ett flyt. Vart tog det vägen?

Jag vet faktiskt inte vad jag ska gör. Är väl bara att fortsätta kämpa och se vad jag får ihop och hoppas att det ska räcka till något godkänt betyg, om det så är ett E. Bara jag inte behöver göra om någonting! Det är inte okej!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0