Helt ledig och gör ingenting!

Jag måste egentligen plugga nu, mycket! Jag har inte läst någonting och det är inte okej... men varje gång jag har försökt börja har jag börjat göra något annat istället. Emil åkte iväg för att plugga med några kompisar inne i stan och sen han åkte har jag i princip bara suttit framför TVn.

Jag har iofs tvättat och torkat taket i köket vilket väl var bra, men jag borde ha gjort mer! Men hur rolig är Weber egentligen? Inte speciellt. Sen vill jag inte gärna tänka på morgondagen över huvudtaget och jag tror att det kan vara därför skolan blir lågprioriterad. Finns inte morgondagen, behöver jag inte plugga!

Okej, nu tänker jag bara på imorgon... Trör att köket kommer att bli fint. Emil ska hjälpa mig att sätta i hyllorna i garderoben och måla taket i köket när han kommer hem och imorgon kommer pappa och hans svåger hit och hjälper mig och Emil med tapeterna i köket. Sen är det KLART! Allt det tunga iaf. Sen kan vi börja få ordning och fint här hemma. Sätta upp tavlor, köpa gardiner och göra det hemtrevligt helt enkelt!

Så... det kanske inte blir någon inflyttningsfest, men kanske en "vi-är-äntligen-färdiga-med-renoverningen-av-vår-nya-lägenhet"-fest så småning om!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0