Väder sista veckan!

Har kollat hur vädret kommer att se ut nästa vecka efter som jag har hört lite skräckhistorier om att det skulle bli "mulet och jättekallt!". Jag tycker att det ser riktigt bra ut till och med! Inte så varmt som jag kanske önskat, men inte superkallt iaf, runt 15 grader. Och om det inte är så sol så är det bara lite halv molnigt/soligt på de dagar som spelar roll! Klart godkänt!

När man kan se vad det ungefär kommer att bli för väder på sin STUDENTEXAMEN vet man att det är nära! <3 Hoppas att inte vädergudarna ändrar sig till det sämre nu, vill haaaaa SOOOOOL!!!!

 

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0