Svårt att nå hela vägen fram

Imorgon är det Nationellt Prov i Ma C!!! Jag gråter inför varje matteprov, alltid kvällen innan! Men den här helgen har jag pluggat bra och på dagens matte lektion (min sista mattelektion någonsin!) frågade jag det jag kände att jag behövde fråga om. Och nu... nu är klockan 20 i 8 och jag förmår mig bara inte att ta fram boken. Det känns bra nu och jag vet att om jag tar fram böckerna kommer jag hitta något att få panik över och börja storgråta och ja... allt sånt där dåligt. Jag vill inte gråta den här gången! Men om jag inte tar fram böckerna kanske jag missar något och sabbar allt.

Jag vet att det här kanske låter dumt, men jag kan bara inte få ett G i Matte C. Jag vägrar! Jag kan inte ha ett G bland mina betyg, jag vill inte! Nu är det inte så att jag säger att G är ett dåligt betyg, men jag vet att jag kan bättre än så och jag skulle bli riktigt besviken på mig själv! Hur som helst, jag säger aldrig någonting i skolan och det här är min blogg... jag skulle bli superledsen över ett G :S Jag vet inte vad jag ska göra...

Plugga, inte plugga?! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0