Min helg

Amen tja!
Har alla haft en bra helg? :)
Jag har haft det väldigt bra, så det har varit en ganska seg och trött måndag, så att säga...

För er som kanske missat det så klippte jag mig i onsdags, fick ordning på det först på fredagen dock.

Så såhär snygg var jag i fredags.

Då fikade jag även med min älskade Pussy <3

Hur mysigt som helst att sitta på JC bara hon och jag och prata.

Love you man!

 

I lördags var det fest för Ella som nu är 19 år!

GRATTIS!

 

Jag och P fick skjuts till Ella av en körgalen Fia

Inte så konstigt att hon vill bila eftersom att hon nyss kirrat körkort!

GRATTIS!

 

Det var himla trevlig hos Ella!

Blev Mario Kart med Wii, som jag aldrig spelat förr.

Det var snuskigt roligt även om jag verkligen måste öva ^^

 

På söndagen åkte jag och P hem till min Emil för att öva våra jinglar en sista gång innan inspelning.

På onsdag drar vi till DI och förhoppningsvis blir jinglarna precis så som vi hoppas!

Emil och Ragge var superduktiga och snälla när jag och P virrade bort oss :P

 

Kreatörerna!

Vi var väldigt nöjda i slutet av dagen <3

Projektarbetet närmar sig sitt slut!

 

Hej så länge!



Kommentarer
Suzyblue

wiiihu <3

2010-03-22 @ 21:36:49
P

sådär ja sigge! ps. fy faen va vi är bra! ds. <3

2010-03-22 @ 21:44:03
Dr Hybris

Många bilder som alla gemensamt sa: WUIIIIEE!!! Eller bara Wii.

2010-03-22 @ 23:31:58
URL: http://doktorhybris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0