Ge mig svar!

Det är när sånt här händer som jag vet att jag gjort rätt val.

Jag blir livrädd! Jag har aldrig trivts med att bara stå vid sidan och se på när någon av mina far illa! Jag vill hjälpa, inte vara hjälplös. Jag vill få styrkan, makten, möjligheten att rädda, kanske rädda liv, och ta hand om dem som inte vågar ropa på hjälp. Nu behöver jag bara vänta i någon månad och önska att jag får beskedet jag hoppas på. Det blir i så fall startskottet och jag kan börja kämpa för det jag brinner för. Äntligen få redskapen och kunskapen jag söker för att börja hjälpa.

Hej så länge!


Kommentarer
malin

Vi fixart, kära vän. Vi fixart.

2010-06-22 @ 14:02:49
Mästaren

Jamen...jag har en giljotin till övers...där har du redskapet! Sen kan jag peka vem den ska användas på...där får du kunskapen! :-)

2010-06-22 @ 16:46:16
URL: http://ytterligheternasmastare.blogg.se/
Andrea

Håller tummarna för dig!

Och tack för parfymen i fina flaskan. Tog på mig lite nyss när jag var nybadad och jag luktar så gott! Ha en härlig midsommar! Vi ses snart.

Kram, Andrea

2010-06-24 @ 23:33:08
Sara

Ja... det är ETT redskap om inte annat. Kanske inte börjar med den ;)



Tack Andrea! :D Vad roligt att du får Ahlstedts hus att dofta! Hoppas att midsommar blev bra, ses när jag kommer förbi någon dag. Kram!

2010-06-27 @ 22:09:16
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0