Få lite gjort!

Sommarn handlar om att ta det lugnt, men jag är ändå glad att jag har fått/ska få lite gjort idag!

Började dagen med att titta på de avsnitt av mina favoritserier som jag missat när jag varit borta eller upptagen. Det kanske inte var så nyttigt, men nu har jag äntligen skrivit mina tack-kort efter studenten (bara för att upptäcka att jag behöver typ 7 till) och snart ska jag gå och post dem.

När jag ändå är i Mörby C ska jag köpa ett sommarkort till friskis och sedan ska jag dra ner till kvarnis på ett utomhus-pass. Jag har inte tränat på satlänge, så det känns bra att få komma igång igen! Tror till och med att jag ska göra vägen till kvarnis till en liten löprunda, en liten uppvärmning. Det jag gillar bäst med sommarkortet är att man kan träna både i Mörby och i Täby och det gör att man kan ytnyttja Täbys spinning-pass vilket jag är väldigt taggad på!

Jag har även kört en tvätt och om det blir lite tid över kanske jag bakar någonting... Måste ju börja testa alla recept som jag fått nu :D Och det förtjänar jag efter lite träning xP

Nåja! Vi hörs sen, hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0