Till landet

Imorgon ska jag till landet, men den här gången blir det till landstället som vi har i Småland!

Jag tror nog att det kan bli roligt! Kan vara trevligt att åka ner, ta det lugnt och vara med mamma och pappa och släkten! Det ska även bli riktigt roligt att träffa Malin. Malin är en kompis som bor nere i Växjö och vi ses i princip bara en gång om året.

Det finns några negativa sidor med att åka ner till Småland, som till exempel den långa bilresan ner... och lite annat. Men det är ändå något speciellt med stället där. Jag har många riktigt fina minnen därifrån, det är lite nostalgitripp! Dessutom får jag träffa min farbror och vattnet ligger alldeles intill :)

Var inte där alls mycket förra året och jag vet inte hur många år till som vi kommer att ha kvar stället. Så än så länge känns det som jag valde rätt beslut att följa med ner!

Tillbaka senare i veckan då iaf. Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0