På stan

Hejhej!

Imorse ringde jag till "min" frissör inne i stan och bokade tid åt mig och Emil. Han ville klippa sig och jag kände att mitt hår också hade blivit slitet nu i sommarvärme och saltvatten. Emil blev kalassnygg och jag blev nöjd själv, även om det bara handlade om att klippa topparna och fräscha till. Trivs verkligen med att gå till samma tjej varje gång, år efter år! Hon kan verkligen mitt hår och min stil. Nu blev det en all-frisyr! Fortfarnade långt, men lite uppklippt och jag kan ha håret i princip hur som helst och det fortsätter se bra ut :D

Efter klippningen lurade jag Emil att bjuda mig på lunch på min favorit restaurang (iaf i lunchväg). En urmysig kinarestaurang på Kungsgatan med den bästa lunchbuffén i stockholm! Priset hade gått upp lite sen jag var där sist, men det är 95 kr för mat, dryck och kaffe och du får ta hur mycket du vill. Man äter kanske inte där varje gång, men när man väl gör det är det värt det ^^

Nu har Emil gått till gymet. Själv ska jag gå till Kvarnis ikväll och köra ett utepass igen. Jag hoppas att det blir lite lättare den här gången! Men jag tänker hur som helst inte ge mig! Mamma följer med den här gången med och då kan jag nog pressa mig själv ännu mer. :) Önska mig lycka till!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0