Mums för varm lägenhet!

Kom hem för ungefär en timme sedan och det är väldigt spännande att komma hem efter att ha varit hos Emil i några dagar.

Såhär ligger det till: När jag har varit hos Emil har det tjatats konstant om hur varmt det är och alla fönster har stått på vid gavel. Jag har tyckt att det varit helt okej där i deras 24+ grader. Så kommer man hem hit och möts av den äkta värmeböljan! Här står allt också öppet och fläktarna går på för fullt, men det är härliga 36+ grader!!! Nu kan vi börja snacka värme!

Jag vet inte hur det ska gå till att övertala Emil att komma hit och samtidigt säga att jag älskar honom... värmen blir hans död :P Får helt enkelt hoppas på att det blir lite svalare ute. Men solen får vara kvar, det måste den!

Hej så länge!


Kommentarer
Dr Hybris

Det blir fan inte svalare av att allt står öppet på dagtid, då släpper man in värmen, så inte fan har vi haft öppet på dagarna.



Vadå härliga?! Jag får sova i badkaret.

2010-07-12 @ 19:01:16
URL: http://doktorhybris.blogg.se/
Sara

För allt måste var exakt exakt för att inte taggarna ska vändas utåt. Och ironi upphör att existera samtidigt hör jag... Eller? ;) Du får sova i badkaret om du flyttar det till mitt rum. Nam! <3

2010-07-13 @ 00:00:33
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0