Bara massa trevligt!

Att hänga med Malin idag var riktigt roligt! :D Vi tog oss igenom en cosmo, ett dubbel-avsnitt med Friends, alla finfina studentbilder på Agnes och en romantisk komedi som faktiskt var himla mysig! Vi lyckades även proppa i oss varsin kopp kaffe, en panpizza och ett glasspaket. Samtidigt som vi provade halva Malins garderob och sko-utbud. Låter det inte gött så säg? :D <3

You sexy bitch! Insiktsfullt test!

Senare på kvällen åkte vi in till stan, mötte PussyCat, köpte varsin latte och gick en sväng på stockholms gator. Vi gick sedan på bio (som var hela anledningen till att vi åkte till stan... med we) och såg Familjen Jones som jag kan rekommenadera! Rolig och annorlunda film!

Kaffe!!! Vi gillar varann...

Nu ska jag nog lägga mig. Hej så länge!


Kommentarer
Malin

Nog var det fint, alltid!

2010-07-09 @ 10:42:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0