Total Ångest!

Om exakt 12 timmar börjar min första lektion på 3 veckor. Första skoldagen för året... Det känns förjävligt faktiskt! Fruktansvärt! Jag har ingen ork eller lust över huvudtaget!

Skolan... vilken idiot tyckte att man behövde gå i skolan i 12 år? VEM?! Jag har en sådan ångest inför denna termin så att det finns inte. Jag känner att jag har hur mycket krav som helst på mig och jag vet inte alls hur jag kommer att hantera denna sista, slutliga termin på gymnasiet. Jag säger inte att det inte kommer att bli roligt också. STUDENTEN och allt som tillhör kommer att vara fruktansvärt roligt och jag längtar, men... det kommer ju inte göra pressen mindre precis! Det innebär bara att det blir mindre och mindre tid. Åh denna ångest! Vi får se om jag lyckas ta mig igenom första dagen...

Skolstart imorgon alltså... JAG VILL DÖ!
Hej så länge!


Kommentarer
Malin

Sara sara sara! Calma, calma, det kommer gå bra, du kan ju det här med att plugga :) Ha inte för mycket press nu, du vet att det går superbt till sist!

2010-01-06 @ 22:30:10
Mysman

Skärpning nu, det här liksom allt annat tar vi oss igenom. :)

2010-01-06 @ 22:30:19
URL: http://doktorhybris.blogg.se/
Mästaren

Lite dumt att gnälla på den 24:e terminen av 24...fast just det; har man inga problem så varför inte tillverka några. Sedan kommer det RIKTIGA problem, det vågar till och mer JAG LOVA DIG.



;-)

2010-01-07 @ 14:53:35
URL: http://ytterligheternasmastare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0