Seriöst till oseriöst!

När vet man säkert att en historia är slut? Hur länge ska man hoppas på/bäva inför en uppföljare? Allt spinner ju vidare, med eller utan dig. Varför måste ett förflutet vara ett förflutet, måste det vara någonting alls? Måste det finnas alls? För i ärlighetens namn så bankar alltid det förflutna på efter ett tag. Det kan vara bara något litet; ett sparat sms, en gammal bild som ligger i en gammal mapp, eller något helt annat som bara råkar påminna dig om något roligt minne. Gå vidare gör man, förlåta gör man, men glömma gör man nog aldrig helt...

Mitt i mina djupa tankar ringer telefonen och jag får en underbar hälsning som får mig på roligare tankar och nyare minnen. Lite skönsång såhär på kvällen är alltid uppskattat! Tackar Emils kursare som framförde min sång!

 

Saaaaaaaraaaaaaahhhh!!!!


Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0