Hysteriskt!

Dagens mattelektion var nog den roligaste lektionen på länge! Nej, det läraren pratade om och vad vi gjorde var inte direkt roligt, utan snarare ganska lätt så att man inte behövde bry sig. Det jag pratar om är sömnbrist i kombination med två Saror på G! xD Vi skrattade åt samma skämt om och om igen! Helt hysteriskt roligt hade vi! Jag förväntar mig inte att någon ska förstå, det är helt enkelt bara så att Sara x2 fungerar jävligt bra ihop.
Senare på dagen gick vi även till en musiksal och började spåna på våra jinglar. Vi lekte och lät inspirationen flöda och då hände en favorit i repris. Jag tror att vår musiklärare Staffan uppskattar när vi sjunger och spelar med inlevelse, han skrattar så gott! xP

För övrigt mår jag ganska bra om ni undrar! Skolan är hittills ganska smärtfri, Emil är lika go som alltid, valparna kommer snart att öppna ögonen och mitt hår är sådär underbart mysigt som det alltid är efter dusch! Jag förstår dock inte varför bussar alltid ska vara sena och att resorna alltid tar dubbelt så lång tid än planerat... Att vänta på buss i kylan i 30 min är inte roligt!!!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0