44 Random Frågor

1. Det första du tvättar i duschen? - Håret

2. Gillar du kaffe? – Ja!

 

3. Hur mår du just NU? - Bajs

 

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? - L

 

5. Berätta om din senaste dröm – Mycket Gilmore Girls influerad! Handlade i stort sett om en kille i keps som jag mötte på en buss som jag sedan träffade igen på ett badhus och som jag sedan pratade med nån Rory-liknande person om vad det kunde betyda :P Helskumt, men sånt drömmer man när man är sjuk :P Tror även att jag övningskörde i drömmen… helt själv dock, upp för en jävla backe och det var tydligt att jag inte hade en aning om vad jag gjorde :S

 

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? – Just nu vill jag inte äta någonting faktiskt… men kanske. Kinabuffé innebär stor variation

 

7. Vad vill du ha just nu? - Aptit

 

8. Har du räknat till 1000 någon gång? – Tror aldrig att jag pallade att räkna till 1000 faktiskt

 

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? – Jag biter och slickar såklart :D

 

10. Använder du smileys? – Tror att det märks :P

 

11. Har du träffat någon kändis? – Är ju fan kompis med några, så jävla cool!

 

12. Gillar du keso? – Typ inte, för jag smakade senast när jag var 10 och då gillade jag ingenting

 

13. Vilken låt hade du sist i huvudet? – Någon från Jesus Christ Superstar tror jag

14. Hur många länder har du besökt? – 8?

 

15. Är dina föräldrar stränga? – Ja det tycker jag!

 

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? – Inte själv!!! Men det vore häftigt!

 

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? – Tror inte det… Va?

 

18. Brukar du hyra film? – Ibland! Det är trevligt :D

 

19. Var kommer du vara på lördag? – Hos Agneta

 

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? -  Nej

 

22. Vad åt du till lunch? -  Åt inte lunch

23. Har du lockigt hår? – Tyvärr inte

 

24. När grät du senast? – Ingen aning… skulle tro att det var i onsdags

 

25. Har du gått in i en vägg någon gång? – Hahahah! Ja!

26. Favoritårstid? – SOMMAR!

 

27. Vem höll du senast i handen? – Emil tror jag!

 

28. Sover du med TVn på? -  Det händer, men var länge sedan nu

29. Tycker du att du är gammal? – Inte direkt

30. Är du mörkrädd? -  Har jag nog aldrig varit

31. Gillar du ditt liv just nu? – Just nu? Nej… jag är ju bajssjuk…

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? – Märkligt, det har jag ju :O

 

33. Har du bra syn? – Helt okej :)

 

34. Var är dina föräldrar just nu? – Någonstans i huset skulle jag tro… har inte orkat gå ut på ett tag

35. Vad har du på dig just nu? -  Svarta mysbyxor, omaka strumpor, en sportbh och min ”varan tv” t-shirt

36. Vad var det senaste du köpte? – Present till Linda

 

37. Hatar du mer än 3 personer? – Inte hatar inte!

38. Använder du sushipinnar? -  Äter inte sushi

40. Äger du ett vapen? – Räknas stekpanna?

41. Gillar du ditt hår? – Oftast!

42. Gillar du dig själv? – Oftast…

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? – Båda på helt olika vis

44. Hur ofta använder du MSN? – Nästan aldrig nu för tiden…

 

Hej så länge!

(Bara jag som saknade nr 21 och 39?)



Kommentarer
Suzyblue

Naaw, varan-tv tröjan <3

Ska fan göra en till mig själv också

2010-01-27 @ 00:31:53
Sara

Den hänger med och blir aldrig ute min vän! :D <3

2010-01-27 @ 10:47:35
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0