Plugga, det hinner vi inte!

Okej, jag har inte gjort något vettigt sedan jag kom hem från skolan. Jag har chillat, sovit middag med Emil och sedan såg jag Vampire Diaries 2 första avsnitt på TV. Jag har redan sett dem på intrenet, sett ganska många, men det blir liiite bättre när man inte behöver anstränga sig för att se konturer. Reklam är ett minus, men då får man tid att hämta kaffe. Hur som helst, för en timme sedan började jag plugga. Vi har en bok i engelskan som vi läser och den är inget för mig! När jag satt och läste den kom jag plötsligt på massor med saker som jag borde göra! Varför blir det så?! Allt blir helt plötsligt roligt när man pluggar. ALLT! Jag kom på att jag vill ta tid på hur länge jag klarar av att stå i plank-possition... Jag är sjuk! Önska mig lycka till...

 

När det är svårt är det bra att musiken finns. Jag blev stört glad när den här låten började spelas i min iPod imorse på väg till skolan, och jag blev lika glad nu. Hoppfull! :D Man måste ju bara älska den!

 

Imorgon är det fredag och min sista musikteori-lektion någonsin!!!!!!!

 

 

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0