Trött och pirrig

Nu är jag hemma från Öland. Även fast det var mysigt så är jag väldigt glad över att vara hemma. Jag gillar mina bekvämligheter och har saknat både min säng och min dusch!

Imorgon ska jag upp tidigt... imorgon har jag inlärning på mitt nya jobb! Jag är faktiskt riktigt nervös och hoppas att jag inte försover mig. Ska vara på plats halv 9, men vill nog vara där ännu lite tidigare. Det ser bättre ut :)

Så ikväll lägger jag mig tidigt. Vill se pigg och fräsch ut, och att vara klar i huvudet kan nog vara bra om jag ska lära mig mycket fort, min första dag! Men är så trött så jag kommer nog att somna utan några större svårigheter!

Bilder från Öland? Ja... imorgon kanske :) Blev inte så många, men iaf.
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0