Segt

Plugga skulle jag ju göra! Skriva uppsatsen i filmkunskap, skriva loggbok, läsa ut "Frukost på Tiffany's" i Svenskan, öva inför "mingalpartyt", läsa på inför provet i hinduism, öva in mina låtar jag har i privatsång och ja... allt! Men vad gör jag istället? Jag leker med smink, jag går långpromenad med Candie och framför allt tittar jag på "Stolthet och fördom". Jag råkade ju se att den gick att köpa för 99 kr, och pengarna skulle gå till Rosa bandet... jag kunde inte motstå! Och man kan ju inte sluta kolla på Mr Darcy! Det går inte :P Jag säger då det, killarna behöver inte vara vampyrer för att vara charmiga xP Jag har dessutom insett att jag gillar Collin Firth ganska mycket. Han har spelat många bra roller, i många trevliga filmer. "Bridget Jones Dagbok", "Love actually", "Mamma Mia" och "Girl whit a Pearl Earring" är bara några få exempel.



Nåja, jag hade en väldigt trevlig eftermiddag med Pussy och Arvid igår! Ska dog aldrig visa Arvid några fler youtube- klipp :P Jag kan glädjas åt att jag gjorde lite läxor igår med. Som matte och sång. Jag behöver inte få panik... inte än!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0