Så löjligt enkelt!

Seriöst! Jag har precis städat rummet och det känns skitbra :D Tänk att det är så löjligt lätt att få det fint, och faktiskt inte tar allt för lång tid, och ändå blir det så sällan som man städar! Det gör mycket, att det är städat och snyggt. Jag fixade t.o.m. mitt lilla sladdproblem, som jag stört mig på i veckor. Ni vet hur det är, när alla kontakter är upptagna när man vill sätta i någon ny sladd och så vet man inte vilken man ska dra ut :S Haha! Vilka problem jag har! xP Hur som helst, varför tycker man att det är så jobbigt att städa? Det är faktiskt inte så krävande att lägga in kläderna i garderoben, istället för på stolen, eller lägga ner örhängena där de ska vara istället för på närmaste lediga yta.

Nå, NU kan jag låtsas vara fröken Duktig. Imorgon kommer nog dagens outfit ligga på skrivbordsstolen som vanligt ;) Av någon lustig anledning, det är ju så larvigt lätt att bara göra fint... Nåja!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0