Bra dag!

Men hallå, SOLEN var ju framme idag! Mr. Sol hälsade på efter att jag senast igår varit så bitter över att man inte fått se den på länge. Jag blv faktiskt väldigt glad! :D Dock blir det oftast lite kyligare när det är klart väder, men sånt kan man ta... så länge det inte blåser.

Jag har haft en bra dag hur som helst! Sov som en kung i natt, hade lagt i nya lakan som alltid gör att man sover extra bra, på något magiskt vis :P Sedan åkte jag hem till Sarus och typ åt frukost xP Kaffe ingick iaf och vi snackade och skrattade mycket! Vi fick t.o.m lite projektarbete avklarat. Just på grund av detta blev det Donken efter det. Sara lovade mig nämligen att hon skulle köpa en cheeseburgare till mig om jag sa: "Jag upprepar" när jag sa mitt mobilnummer, när jag lämnade ett medelande till en av våra kontakter. :D Ja tack, tyckte jag! :D Efter Mc Donalds åkte jag hem. Stannade och kollade lite i Mörby innan, där man redan börjat sälja julkort och granpynt :S

Väl hemma blev det några avsnitt "Friends". Var länge sedan och jag hade nästan glömt bort hur mycket jag älskar den serien! Den är bäst! <3 Får bli ett till :D

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0