Lyckat igen!

Denna intervju var ju guld! Prima! :D Var verkligen roligt och vi fick många bra svar och tips! Woho! Andreas har verkligen gjort massor med grejer och vi fick lyssna på en hel del av hans gamla prylar. Jätte trevlig och duktig kille! Och vilken kontakt sen, om man skulle vilja jobba med detta i framtiden (Som jag verkligen inte skulle banga på!!!) Det är apbra lön och dessutom superkul! :D Hihi!

Men, nu har jag även gjort svenskan och övriga läxor så det känns jättebra. Jag är dock väldigt trött... funderar på att gå och lägga mig. Haha, 10 över 9. Det var länge sedan! Men skolan tar fruktansvärt mycket energi! Suck!

Nåja, ville bara berätta att intervjun gick kanon!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0