Donald Braswell i "America's got Talent"

Såg precis "america's got talent" och när jag såg detta blev jag tårögd! Trodde jag aldrig! Men den här killen kunde verkligen beröra och jag tycker att det är otroligt att komma tillbaka på det viset han gjorde. Bli stum, inte ens kunna tala, och sedan 11 år senare sjunga såhär. Okej, det kan vara en enda stor fet lögn, men... allt i världen behöver inte vara lögn. Skit samma! Jag blev rörd!

Alla i publiken är helt jävla dumma i huvudet och tappade bakom en vagn eller nåt, men det är en annan sak. De ställer sig ju ALLTID upp och vrålar "UUUUUUUUUUUUUUUT" eller "VEEEEEEEGAAAAAS". De lyssnar ju inte ens. Korkade amerikanare som bara... gör. Larvig! Haha, de kan också beröra märker jag, men inte på ett bra sätt!

 

Lyssna på killen iaf :)

Gillart!

 

Nu ska jag verkligen sova!

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0