Sjukling?

Hej!
Åkte hem från skolan för att hundarna skulle slippa vara själva en allt för lång stund. Nu sitter jag här och mår jätte dåligt! :O Fattar inte vad som hände... har mått bra länge nu och så helt plötsligt slog detta till :S Hoppas att det går över! Måste gå till skolan iaf med tanke på hur det ser ut i min kallender just nu!

Långhelgen med Emil har hur som helst varit perfekt! Min Emil är perfekt och jag älskar honom så mycket! Mer och mer för varje dag, mer än vad som egentligen bör gå? xD <3 Har varit myyyyys iaf!

Lovar att uppdatera mer när lovet börjat. BARA 3 VECKOR KVAR NU!!!! :D

Hej så länge!


Kommentarer
Man

Haa prrr! Reklam!

2009-05-25 @ 22:58:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0