En vanlig helg

På fredagen efter skolan var jag med Malin! Var trevligt att gå runt i affärerna i Täby C och köpa lite grejer för mina presentpengar :) Två fina klänningar och en tubtop. Jag lärde mig att bemästra myntautomaten (om man kan kalla det så :P) också... efter tre försök. Var ju läskigt :P HAHA! Väl hos Malin pratade vi, testade klänning, åt mat och tittade på Wall-E. Så himla söt film ^^ Men ganska hemsk med! (Jag är en mes... ja!)
På lördagen fick jag sova ut, ta det lugnt, titta på en massa avsnitt "sex and the city" och plugg! Emil dök upp sedan och vi köpte pizza till middag. Ibland orkar man bara inte, och när vi väntade köpte jag en xider som vi delade på. Var typ den första alkoholdrycken jag köpt själv :P Dåligt! Men folk bjuder ju, vad ska man göra? ;)
Vid halv 10 blev det bio med Ragge, Tony och P-Sara med. :D Vi såg "X-Men Origins: Wolverine" och för er som gillar X-men (Jag älskar de filmerna!) rekomenderar jag verkligen den filmen! Man får lite rätsida på saker och ting och han är så snygg och bra och Dominic Monaghan är med :O Bara positiva saker alltså! <3
Idag, söndag, blev det matte, matte, matte! Emil är en så duktig lärare, men jag tycker synd om honom ibland när han måste stå ut med mina vansinnesutbrott och tårar... Jag tycker så otroligt illa om matte! Jävla skit! När allt är så logiskt bör det inte vara svårt, men det är svårt! Jag bör klara MVG om jag bara tänker... men ibland orkar man inte. Mysmannen har lovat att komma hit imorgon igen och hjälpa mig en sista gång innan NP. Stackarn... älskar honom!!! <3

Nu ska jag sova! :) Hej så länge!


Kommentarer
linnea

Men nej! Jag hade ju hoppats på att du ville se den med mig ;O Har lite problem med att ragga kompisar som vill kolla på x-men med mig.. :P Men åhå, var dominic med? Nice nice

2009-05-11 @ 11:27:24
URL: http://twerds.blogg.se/
Sara

Åh, du hade såklart fått följa med! :O Skulle ha frågat om du var ledig i lördags! Men det kommer nog fler tillfällen ;)

2009-05-11 @ 19:14:42
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0