Söndagsångest!

Som alltid, och har väl alla egentligen. Alla normala iaf :P Haha! Nämen, söndagsångest är inget roligt asså! Man vill ju inte att det ska bli måndag så att man måste åka till skolan och vara flitig och duktig :S Och denna vecka som kommer nu blir ingen rolig. Två prov, 2 stora läxförhör och redovisning... kulkulkulkul! Men man överlever väl, bara jag tar mig i kragen och börjar någon gång. Man har ju tittat lite, men skulle behöva gör så mycket mer. MÅSTE få MVG på italienskaprovet t.ex. MÅSTE! Sen var det dåligt att jag inte tränade idag heller som jag tänkt... men pappa fick problem med ryggen och då har jag fått hoppa in som, ja... extrahjälp :P Har varit ute med hundarna flera gånger om dagen, tagit hand om disken, varit och handlat. Hur skulle jag få tid till att plugga om jag inte hoppade träningen? Näe, fick stanna hemma! Men imorgon ska jag cykla till skolan, om det så är snöstorm :P

Förresten, idag träffade jag mina kära töntar! ALLIHOP :D Det var jätteroligt att alla var med, och det var ju hur gött som helst med kaffe och kaka på john chris. Har blivit så sockersugen nu när jag tränar så som jag göra. LOJ... Men iaf. Riktigt kul att sitta och prata med tjejerna! :)

Dags att återgå till pluggandet! Hej så länge...


Kommentarer
linnea

Im on it! Hur vill du att den ska se ut? ;)

2009-03-08 @ 19:57:14
URL: http://twerds.blogg.se/
Sara

Haha! Party! :D Vete fan hur jag vill ha det, men det kan vi ju ta över en kaffe ;)

2009-03-08 @ 23:00:19
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0