Oj vilken dag!

Jag är helt slut! Jag bara säger det :P Snacka om att det har varit riv idag :P Haha, okej kanske inte, men jag är trött iaf! Kan ju berätta om min dag ;)

Vakna 8.10. Det var inte lika lätt idag som det var igår kan jag ju säga! Ville verkligen ligga kvar. Men som man är så går man ju upp iaf, 3 snooz senare än vanligt. Blir stressigt. Ner till bussen och sedan gå med rask task från bussen till skolan. NKb börjar man med, fetter och en massa skit. Kulkulkulkulkul. Fick iaf tillbaka mitt lyckade prov om något som jag inte kommer ihåg just nu :P Kemi typ, atomen. Haha, men tack för MVG- :) Har aldrig varit ett fan av de där minusen, men vad ska man göra? "Jag ser att du har MVG kvalité i dig". Aa... tack du! :P
Sedan italienska där vi pratar om case och bello mm. Segt som bara den!
Därefter börjar den 3½ långa håltimmen, eftersom att vi inte har någon idrott denna veckan. Jag och P-Sara drar in till Mörby för att kolla lite i affärer när vi väntar på the boys. Vi skulle lunch med Emil och Tony! Party! Taco bar gillar väl alla? Träffade fett med folk i mörby också. Haha! Så kan det gå. Sedan skulle vi åka till Täby C och se om vi kunde hitta några badbyxor till Mr M (Tony! om det är svårt att hänga med i svängarna) På vägen blev det lite olyckor som att tant gick in i glasdörrar och gubbar som inte har koll på högerregeln. Killarna skulle stila lite tror jag. Vi fick skjuts till Täbban i en jaguar xD Efter shopping och McFlurry blev det dags att åka tillbaka till skolan för att ha kör. Folk stirrade! Roligt!
Kör till halv 5... suck! Men gick fort då vi körde en svängig Hallelujah. Men ändå halv 5! Och än är jag inte klar! :P
Jag var fröken pepp och körde några vikter på gymmet! Fett stolt över att jag kirrar 40 kg i Low Row. Och jag som var på danspasset igår och allting. Är man bra så är man :P
Nu är jag iaf hemma! Äntligen! Och hela dagen utan en enda kaffe! Det ska ändras på efter maten. Läxor känns ju bara bajs just nu, men vad ska man göra?
Jag slår vad om att detta har varit ett sjukt givande inlägg för er :P

Sarorna Glass är gott!
Emil o Tony Haha!

Hej så länge!


Kommentarer
p

de va naejs!(som Tonyboy skulle sagt) haha ;D

2009-03-28 @ 12:50:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0