Som jag ser det...

Har varit en okej vecka men är jättetrött iaf! Mycket på grund av all hjälpa träning och mitt cyklande skulle jag tro. Jag har fått stå ut med motvind, hagel och idioter till bilister... men det är väl en del av livet :P Jag är hur som helst helt slut i benen och det var jobbigt att röra sig framåt. Nu har jag dessutom problem med att hålla ögonen öppna. Jag borde sova mer och dricka mer vatten, helt klart!

Denne helgen ska jag inte göra någonting alls! Så jävla skönt :) Har knappt en läxa att göra, och det är ovanligt! Finns väl säkert något vettigt som jag skulle kunna göra, men orkar faktiskt inte. Jag ska bara läsa,sova, chilla, titta på film mm. INGET jobbigt! Emil tittar förbi imorgon efter jobbet och ska försöka få tag på Linnea denna helg med :) Så att jag har lite kontakt med folk denna helgen :P Haha!

Att glädjas åt: Lyckade matteprovet, helgen, lovet som närmar sig, FÖDELSEDAGEN som närmar sig, får sova när jag skrivit klart detta inlägg!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0